Hop til hovedindholdet

Aabenraa Kommune logo

Temamøde for frivillige foreninger om ansøgninger og tilladelser til arrangementer


Dato og tid

Torsdag d. 21. februar 2019 kl. 16:30 til 18:30

Tilmeldingsfrist

Lørdag d. 16. februar 2019 kl. 23:00

Sted

Naturmælk, Gerrebækvej 24, 6360 Tinglev Naturmælk
Gerrebækvej 24
6360 Tinglev

Temamøde for frivillige foreninger om ansøgninger og tilladelser til arrangementer


Arrangementsbeskrivelse

Skal din forening i gang med at planlægge et mindre arrangement med under 750 gæster – fx en byfest eller ringridning? Er du i tvivl om, hvordan du kommer i gang med at søge tilladelser til arrangementet - så mød op 

den 21. februar kl. 16.30 – 18.30 på Aabenraa Rådhus, Skelbækvej 2

Program

Kl. 16.30 Velkomst v. Katrine Callesen, Frivillighedspilot

Kl. 16.35 Ansøgninger om tilladelser til arrangementer v. Vita Rich Dethlefsen, Trafik- og Anlæg, Aabenraa Kommune

Kl. 17.00 Byggetilladelser ved arrangementer v. Jens Danielsen, Byg, Aabenraa Kommune

Kl. 17.10 Brandsikkerhed ved forsamlingstelte, festival-/salgsområde og campingområder v. Helene Roest, Brand og Redning Sønderjylland

Kl. 17.20 Polititilladelser til alkoholbevilling, hoppeborge andet v. Syd- og Sønderjyllands Politi

Kl. 17.30 Foreningsværkstederne åbner – stil spørgsmål til dit arrangement eller hør, hvad andre foreninger har af arrangementer.

Kl. 18.30 Foreningsværkstederne lukker

Målgruppe: Dette infomøde er aktuelt for dig, hvis den forening du repræsenterer planlægger arrangementer, som f.eks. byfest og ringridning (med under 750 deltagere) eller skal sætte et telt eller en  hoppeborg op eller afspærre veje.

Tilmelding: Senest den 16. februar 2019

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >