Indlæser
Temamøde for frivillige foreninger om ansøgninger og tilladelser til arrangementer
Dato og tid
Torsdag d. 21. februar 2019 kl. 16:30 til 18:30
Tilmeldingsfrist
Lørdag d. 16. februar 2019 kl. 23:00
Sted
Naturmælk,
Gerrebækvej 24,
6360 Tinglev
Naturmælk
Gerrebækvej 24
6360 Tinglev
Temamøde for frivillige foreninger om ansøgninger og tilladelser til arrangementer
Arrangementsbeskrivelse
Skal din forening i gang med at planlægge et mindre arrangement med under 750 gæster – fx en byfest eller ringridning? Er du i tvivl om, hvordan du kommer i gang med at søge tilladelser til arrangementet - så mød op
den 21. februar kl. 16.30 – 18.30 på Aabenraa Rådhus, Skelbækvej 2
Program
Kl. 16.30 Velkomst v. Katrine Callesen, Frivillighedspilot
Kl. 16.35 Ansøgninger om tilladelser til arrangementer v. Vita Rich Dethlefsen, Trafik- og Anlæg, Aabenraa Kommune
Kl. 17.00 Byggetilladelser ved arrangementer v. Jens Danielsen, Byg, Aabenraa Kommune
Kl. 17.10 Brandsikkerhed ved forsamlingstelte, festival-/salgsområde og campingområder v. Helene Roest, Brand og Redning Sønderjylland
Kl. 17.20 Polititilladelser til alkoholbevilling, hoppeborge andet v. Syd- og Sønderjyllands Politi
Kl. 17.30 Foreningsværkstederne åbner – stil spørgsmål til dit arrangement eller hør, hvad andre foreninger har af arrangementer.
Kl. 18.30 Foreningsværkstederne lukker
Målgruppe: Dette infomøde er aktuelt for dig, hvis den forening du repræsenterer planlægger arrangementer, som f.eks. byfest og ringridning (med under 750 deltagere) eller skal sætte et telt eller en hoppeborg op eller afspærre veje.
Tilmelding: Senest den 16. februar 2019
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >