Hop til hovedindholdet

Aabenraa Kommune logo

Infomøde om tilladelser til arrangementer


Dato og tid

Torsdag d. 29. februar 2024 kl. 17:00 til 19:30

Tilmeldingsfrist

Søndag d. 25. februar 2024 kl. 23:55

Sted

Aabenraa rådhus -Byrådssalen, Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa Aabenraa rådhus -Byrådssalen
Skelbækvej 2
6200 Aabenraa

Infomøde om tilladelser til arrangementer


Arrangementsbeskrivelse

Planlægger jeres forening at afholde et offentligt arrangement i 2024?

Planlægger I et mindre arrangement – for eksempel en byfest, cykelløb eller ringridning – og er I i tvivl om, hvordan I kommer i gang med at søge tilladelser til arrangementet? Så tilmeld jer infomødet om tilladelser til arrangementer, så du og din forening kan blive klogere på, hvordan foreningen skaffer tilladelser til arrangementer.

 

På mødet fortæller vi om, hvordan man ansøger, hvad man skal være opmærksom på, og hvor man finder information. Den sidste del af mødet giver mulighed for at stille spørgsmål til fagpersoner.

 

Der er oplæg om:

- Den nye frivillighedsvejleder

- Ansøgninger om tilladelser til arrangementer

- Afmærknings- og skilteplaner

- Tilladelser og brandsikkerhed ved forsamlingstelte

 

Der vil være let forplejning til mødet.

 

Det foregår torsdag 29. februar klokken 17.00 til cirka klokken 19.30 i byrådssalen, Aabenraa Rådhus, Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa.

 

Kontaktperson vedrørende arrangementet er frivilligvejleder i Aabenraa Kommune Torben Groos, som man kan skrive til på mail tgro@aabenraa.dk

 

Tilmeldingsfrist er onsdag 21. februar 2024.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

Torben Groos, Aabenraa Kommune
Tlf: +45 73 76 70 56
tgro@aabenraa.dk

Kontaktinformation til arrangør

Torben Groos, Aabenraa Kommune
Tlf: +45 73 76 70 56
tgro@aabenraa.dk