![](/system/application/views/ar/common/assets/img/loading-ver-7e99e1159a3686f6aa4f90043c554483.gif)
Indlæser
Torsdag d. 29. februar 2024 kl. 17:00 til 19:30
Søndag d. 25. februar 2024 kl. 23:55
Aabenraa rådhus -Byrådssalen,
Skelbækvej 2,
6200 Aabenraa
Aabenraa rådhus -Byrådssalen
Skelbækvej 2
6200 Aabenraa
Planlægger jeres forening at afholde et offentligt arrangement i 2024?
Planlægger I et mindre arrangement – for eksempel en byfest, cykelløb eller ringridning – og er I i tvivl om, hvordan I kommer i gang med at søge tilladelser til arrangementet? Så tilmeld jer infomødet om tilladelser til arrangementer, så du og din forening kan blive klogere på, hvordan foreningen skaffer tilladelser til arrangementer.
På mødet fortæller vi om, hvordan man ansøger, hvad man skal være opmærksom på, og hvor man finder information. Den sidste del af mødet giver mulighed for at stille spørgsmål til fagpersoner.
Der er oplæg om:
- Den nye frivillighedsvejleder
- Ansøgninger om tilladelser til arrangementer
- Afmærknings- og skilteplaner
- Tilladelser og brandsikkerhed ved forsamlingstelte
Der vil være let forplejning til mødet.
Det foregår torsdag 29. februar klokken 17.00 til cirka klokken 19.30 i byrådssalen, Aabenraa Rådhus, Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa.
Kontaktperson vedrørende arrangementet er frivilligvejleder i Aabenraa Kommune Torben Groos, som man kan skrive til på mail tgro@aabenraa.dk
Tilmeldingsfrist er onsdag 21. februar 2024.
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >
Torben Groos, Aabenraa Kommune
Tlf: +45 73 76 70 56
tgro@aabenraa.dk
Torben Groos, Aabenraa Kommune
Tlf: +45 73 76 70 56
tgro@aabenraa.dk